Menu
Soju Chamisul proaspăt JINRO 0,35 l

Najpredávanejšie TIP na Vianoce 18+

Soju Chamisul proaspăt JINRO 0,35 l

Rating

3.46/5 (131x)

Soju (sifon) cel mai bine vândut alcool din lume. Gust similar cu vodca, fără o aromă distinctivă, o băutură alcoolică delicioasă. Citește mai mult

Vypredané

20,42 L

17,01 L excl. TVA

Adaugă la favorite

Trebuie să vă conectați mai întâi

Watchdog

Trebuie să vă conectați mai întâi

Număr depozit: 100000

Producător: JINRO

Descriere

Soju (soju) este o băutură la care poți arăta respect, dar și ofensa. Dacă beți această băutură cu o companie din Coreea, ar trebui să știți câteva reguli. Puteți evita problemele inutile, deoarece coreenii sunt foarte pretențioși în legătură cu aceste lucruri.

Distilatul Soju este fabricat inițial din orez. Cu toate acestea, în timpul penuriei de orez până în 1999, a fost făcut și din cartofi dulci sau tapioca. Astăzi, se folosește mai ales orez și, ca supliment, cereale. Mai ales pentru capacitatea sa excelentă de a produce alcool în timpul fermentării. Produsul final conține între 15 și 45 % alcool. Acesta este motivul pentru care este atât de popular în țările asiatice. A fost un element de bază al meselor rafinate încă din secolul al XIII-lea, când soju a apărut pentru prima dată în timpul raidurilor mongole. Coreea este adepta mâncărurilor picante și, bineînțeles, și a preparatelor grase la grătar, și nu numai vara, așa că un spirit cu un conținut scăzut de alcool este un partener foarte potrivit.

Cum se servește

Soju se bea pur, din pahare mici. Fiecare persoană de la masă are propriul pahar de aproximativ 40 ml. Se toarnă întotdeauna de către persoana mai tânără sau de rang inferior din companie. Acesta toarnă cu mâna dreaptă și își sprijină antebrațul drept cu mâna stângă. Acest lucru provine de pe vremea când coreenii purtau mâneci lungi. Astfel, nu loveau lucrurile de pe masă. Persoana care toarnă ține ceașca cu mâna dreaptă, iar mâna stângă este fie sub ceașcă, fie pe corpul său, în semn de recunoștință și respect. Membrul senior sau de rang mai înalt poate trece paharul său sau al unui străin în mâna membrului de rang inferior. Invers, însă, este o insultă. Se poate bea foarte mult în acest fel la masă. Așadar, tinerii sau cei care negociază sau iau masa cu coreeni trebuie să își gestioneze bine consumul de alcool, altfel se pot întâmpla tot felul de lucruri.

Combinația cu castraveți

Cel mai mare producător de soju din lume este Jinro. În 2008 au vândut 76 de milioane de sticle. O sticlă tipică este de 330 ml și se vinde în medie cu 5 euro. Acest volum este băut la o cină normală, de cele mai multe ori într-un restaurant. De câteva decenii, coreenilor le place, de asemenea, să combine acest spirit cu salată de castraveți. Ei îl numesc oisoju și îl servesc în casele de ceai. Un castravete de salată, două sticle de soju și un pahar. Soju trebuie să fie întotdeauna perfect rece ca gheața. Dacă nu este, oaspeții îl pot refuza. Gheața este strict interzisă în acest spirit. Acesta este motivul pentru care restaurantele tind să păstreze o paletă întreagă la rece pentru o seară. Dacă este ceva.

Produse alternative

Login

Parola uitată

Preferințe de confidențialitate

Utilizăm module cookie pentru a vă îmbunătăți vizita pe acest site, pentru a analiza performanța acestuia și pentru a colecta date despre utilizarea sa. În acest scop, putem utiliza instrumente și servicii terțe, iar datele colectate pot fi transferate către parteneri din UE, SUA sau alte țări. Făcând clic pe „Accept all cookies", sunteți de acord cu această prelucrare. Puteți găsi informații detaliate mai jos sau vă puteți modifica preferințele.

Declarația de confidențialitate

Arată detalii
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Login

Parola uitată

Produsul a fost adăugat în coș
Continuă cumpărarea Comandă